post

Recent is verschenen A. Tatnall & B. Davey (Eds.), Reflections on the History of Computers in Education (pp. 212-238). New York: Springer. ISBN 978-3-642-55118-5.

In dit boek is een hoofdstuk opgenomen over het gebruik van computers in het Nederlandse onderwijs in de jaren 1970-1995, geschreven door Bert Zwaneveld en Victor Schmidt: Zwaneveld, B., Schmidt, V. (2104). The Dutch Situation: An Ever Continuing Story. In A. Tatnall & B. Davey (Eds.), Reflections on the History of Computers in Education (pp. 212-238). New York: Springer. ISBN 978-3-642-55118-5.

In dit hoofdstuk wordt ook aandacht besteed aan NIOC. Een vertaling van dit hoofdstuk in het Nederlands is als bijlage toegevoegd aan dit bericht.


Bijlagen: ISBN978-3-642-55118-5_NLtekstNIOC_20140514.pdf

[vertaling van Zwaneveld, B., Schmidt, V. (2104). The Dutch Situation: An Ever Continuing Story. In A. Tatnall & B. Davey (Eds.), Reflections on the History of Computers in Education (pp. 212-238). New York: Springer. ISBN 978-3-642-55118-5]

 

Dit bericht is geplaatst in Nieuws.